PLÁNOVÁNÍ PRÁCE TECHNIKŮ
Servisy můžete plánovat na mapě, v kalendáři nebo v tabulkovém zobrazení. Technikovi tak naplánujete ideální trasu a vytížení.
FOXii je synchronizováno s Google kalendářem. Technik vidí rozpis prací na konkrétní dny.
MOBILY, TABLETY A CLOUD
FOXii plně podporuje zobrazování na telefonech a tabletech. Zároveň můžete používat FOXii přes Android, Mac i Windows.
K Vašim datům se dostanete kdykoli a odkudkoli.
DIGITÁLNÍ SERVISNÍ PROTOKOL
FOXii generuje servisní protokoly a zdigitalizuje Vám tak vaše servisní zásahy. Zákazník podepisuje technikovi protokol na mobilu nebo tabletu.
Servisní protokoly Vám vyrábíme na míru, dle Vašeho vzoru.
VÍCE TYPŮ SERVISNÍCH PROTOKOLŮ
Každý druh objednávky může mít svůj vlastní servisní protokol. Pokud servisujete různé druhy zařízení, každé může mít svůj servisní protokol.
PRAVIDELNÉ SERVISY
FOXii upozorňuje na pravidelné servisní prohlídky. Barevně označuje ty, které mají být provedeny v nejbližší době.
Stačí u zařízení nastavit jeho servisní interval a na pravidelný servis již nezapomenete.
SERVISNÍ HISTORIE
Digitalizací Vašich servisů získáte také servisní historii jednotlivých zařízení.
Hned se můžete podívat, co se v minulosti se zařízením dělo a kdy na něm byly prováděny všechny servisy.
SEZNAM POVINNÝCH úkolů
Každý druh servisu má předepsaný postup, který musí technik odklikat.
Odstraníte tak anomálie a sjednotíte si servisní procesy.
DOPROGRAMOVÁNÍ NA MÍRU
Pokud vám ve Foxii něco chybí, doděláme to. Pro naše zákazníky přidáváme neustále nové funkcionality, které si vyžádají.
FOTOGRAFIE SERVISNÍHO ZÁSAHU
Technik může fotit mobilem nebo tabletem. Fotografie jsou součást servisního protokolu a zákazník je podepisuje. V případě reklamací tak máte k dispozici také fotografie.
POKRAČUJÍCÍ SERVISY A REKLAMACE
FOXii umí pracovat i se servisy, kde se musí technik vrátit. Můžete tedy vytvářet servisy typu Obhlídka - Objednávka dílu - Montáž.
NAVIGACE KE KLIENTOVI
FOXii naviguje technika klientovi. K navigaci se používají Google mapy nebo Waze.
CENÍKY A SKLADY
Máte-li smluvní klienty se speciálními cenami, FOXii umožňuje pro ně vytvořit ceníky. Zároveň můžete dát technikovi náhradní díly a přes FOXii kontrolovat, kolik jich technik spotřeboval.
SMS
FOXii je napojeno na SMS bránu. Zákazníky můžete kontaktovat hromadně přes SMS. Zároveň umíte upozornit zákazníka, že dnes přijde technik, nebo upozornit technika, že má novou objednávku.