PLÁNOVÁNÍ PRÁCE TECHNIKŮ
Servisy můžete plánovat na mapě, v kalendáři nebo v tabulkovém zobrazení. Technikovi tak naplánujete ideální trasu a vytížení.
FOXii je synchronizováno s Google kalendářem. Technik vidí rozpis prací na konkrétní dny.

MOBILY, TABLETY A CLOUD
FOXii plně podporuje zobrazování na telefonech a tabletech. Zároveň můžete používat FOXii přes Android, Mac i Windows.
K Vašim datům se dostanete kdykoli a odkudkoli.

DIGITÁLNÍ SERVISNÍ PROTOKOL
FOXii generuje servisní protokoly a zdigitalizuje Vám tak vaše servisní zásahy. Zákazník podepisuje technikovi protokol na mobilu nebo tabletu.
Servisní protokoly Vám vyrábíme na míru, dle Vašeho vzoru.


VÍCE TYPŮ SERVISNÍCH PROTOKOLŮ
Každý druh objednávky může mít svůj vlastní servisní protokol. Pokud servisujete různé druhy zařízení, každé může mít svůj servisní protokol.
PRAVIDELNÉ SERVISY
FOXii upozorňuje na pravidelné servisní prohlídky. Barevně označuje ty, které mají být provedeny v nejbližší době.
Stačí u zařízení nastavit jeho servisní interval a na pravidelný servis již nezapomenete.

SERVISNÍ HISTORIE
Digitalizací Vašich servisů získáte také servisní historii jednotlivých zařízení.
Hned se můžete podívat, co se v minulosti se zařízením dělo a kdy na něm byly prováděny všechny servisy.

SEZNAM POVINNÝCH úkolů
Každý druh servisu má předepsaný postup, který musí technik odklikat.
Odstraníte tak anomálie a sjednotíte si servisní procesy.


DOPROGRAMOVÁNÍ NA MÍRU
Pokud vám ve Foxii něco chybí, doděláme to. Pro naše zákazníky přidáváme neustále nové funkcionality, které si vyžádají.
FOTOGRAFIE SERVISNÍHO ZÁSAHU
Technik může fotit mobilem nebo tabletem. Fotografie jsou součást servisního protokolu a zákazník je podepisuje. V případě reklamací tak máte k dispozici také fotografie.

POKRAČUJÍCÍ SERVISY A REKLAMACE
FOXii umí pracovat i se servisy, kde se musí technik vrátit. Můžete tedy vytvářet servisy typu Obhlídka - Objednávka dílu - Montáž.

NAVIGACE KE KLIENTOVI
FOXii naviguje technika klientovi. K navigaci se používají Google mapy nebo Waze.

CENÍKY A SKLADY
Máte-li smluvní klienty se speciálními cenami, FOXii umožňuje pro ně vytvořit ceníky. Zároveň můžete dát technikovi náhradní díly a přes FOXii kontrolovat, kolik jich technik spotřeboval.

SMS
FOXii je napojeno na SMS bránu. Zákazníky můžete kontaktovat hromadně přes SMS. Zároveň umíte upozornit zákazníka, že dnes přijde technik, nebo upozornit technika, že má novou objednávku.

HODNOCENÍ TECHNIKA
Poznejte kvalitu poskytovaných služeb a přístup Vašich techniků očima zákazníků.
Pokud zákazník ohodnotí Vaše služby pozitivně, můžete nastavit, aby automaticky obdržel i odkaz na hodnocení na Googlu nebo Facebooku. Pomůže Vám to budovat silnější reputaci na nejdůležitějších veřejných kanálech.

KLIENTSKÁ ZÓNA
Vaši klienti se jednoduše přihlásí do svého účtu přímo na vašem webu pomocí e-mailu. Získají tak přehled o všech svých zakázkách – aktuálních i dokončených, včetně detailů a termínů.

PŘEHLEDY A STATISTIKY
Získejte jasný přehled o výkonnosti vašeho servisu díky přehledným grafům a tabulkám. Sledujte vyfakturované částky a tržby, počet zakázek, odpracované hodiny i výkonnost týmu. Všechny objednávky, reporty, výstupní protokoly a další dokumenty si jednoduše stáhnete přímo ze systému.

HROMADNÉ OBJEDNÁVKY
Při servisu více zařízení u jednoho zákazníka nemusíte řešit desítky samostatných protokolů. Pro každé zařízení můžete zadat vlastní údaje, úkoly a specifika, ale vše se spojí do jednoho přehledného výstupního protokolu s jediným podpisem zákazníka. Ideální řešení pro efektivní a přehledný záznam složitějších servisních zásahů.

SYSTÉM PRO EVIDENCI ÚKOLŮ
Zaznamenávejte si úkoly, které přímo nesouvisí s konkrétní zakázkou – interní úkoly, nápady nebo úkoly pro tým. Systém umožňuje uchovávat podklady, sledovat průběh a mít přehled o všem, co je potřeba vyřešit mimo zakázky nebo souběžně s nimi.

ZAKÁZKY VE FIRMĚ
Získejte pořádek v zakázkách, které realizujete přímo ve firmě – bez nutnosti výjezdu k zákazníkovi. Tato funkce vám umožní efektivně plánovat, spravovat a evidovat servisy a montáže prováděné ve vašich prostorách. Přehlednost a kontrola i nad pracemi, které probíhají u vás.
