3 MOŽNOSTI NA

PLÁNOVÁNÍ PRÁCE TECHNIKŮ

Servisy můžete plánovat na mapě, v kalendáři nebo v tabulkovém zobrazení. Technikovi tak naplánujete ideální trasu a vytížení.

FOXii je synchronizováno s Google kalendářem. Technik vidí rozpis prací na konkrétní dny.
 

FOXii Google kalendar
PŘÍSTUP VŽDY A VŠUDE

MOBILY, TABLETY A CLOUD

FOXii plně podporuje zobrazování na telefonech a tabletech. Zároveň můžete používat FOXii přes Android, Mac i Windows.

K Vašim datům se dostanete kdykoli a odkudkoli.
 

FOXii mobil repsonz
ZBAVÍTE SE PAPÍRŮ

DIGITÁLNÍ SERVISNÍ PROTOKOL

FOXii generuje servisní protokoly a zdigitalizuje Vám tak vaše servisní zásahy. Zákazník podepisuje technikovi protokol na mobilu nebo tabletu.

Servisní protokoly Vám vyrábíme na míru, dle Vašeho vzoru.
 

Zdigitalizujte se s FOXii
icon

VÍCE TYPŮ SERVISNÍCH PROTOKOLŮ

Každý druh objednávky může mít svůj vlastní servisní protokol. Pokud servisujete různé druhy zařízení, každé může mít svůj servisní protokol.

NIKDY UŽ NEZAPOMENETE NA

PRAVIDELNÉ SERVISY

FOXii upozorňuje na pravidelné servisní prohlídky. Barevně označuje ty, které mají být provedeny v nejbližší době.

Stačí u zařízení nastavit jeho servisní interval a na pravidelný servis již nezapomenete.

FOXii upozorni na servis
VŽDY JE K DISPOZICI

SERVISNÍ HISTORIE

Digitalizací Vašich servisů získáte také servisní historii jednotlivých zařízení.

Hned se můžete podívat, co se v minulosti se zařízením dělo a kdy na něm byly prováděny všechny servisy.

Servisni historie s FOXii
PRO KAŽDÝ SERVIS

SEZNAM POVINNÝCH úkolů

Každý druh servisu má předepsaný postup, který musí technik odklikat.

Odstraníte tak anomálie a sjednotíte si servisní procesy.
 

Seznam ukolu ve FOXii
icon

DOPROGRAMOVÁNÍ NA MÍRU

Pokud vám ve Foxii něco chybí, doděláme to. Pro naše zákazníky přidáváme neustále nové funkcionality, které si vyžádají.

MŮŽETE VYTVÁŘET

FOTOGRAFIE SERVISNÍHO ZÁSAHU

Technik může fotit mobilem nebo tabletem. Fotografie jsou součást servisního protokolu a zákazník je podepisuje. V případě reklamací tak máte k dispozici také fotografie.

Fotografovani do FOXii
FOXII UMÍ ZPRACOVÁVAT

POKRAČUJÍCÍ SERVISY A REKLAMACE

FOXii umí pracovat i se servisy, kde se musí technik vrátit. Můžete tedy vytvářet servisy typu Obhlídka - Objednávka dílu - Montáž.

Pokracujuci servis ve FOXii
SNADNÁ

NAVIGACE KE KLIENTOVI

FOXii naviguje technika klientovi. K navigaci se používají Google mapy nebo Waze.

Navigace ve FOXii
ZPRACOVÁVÁME

CENÍKY A SKLADY

Máte-li smluvní klienty se speciálními cenami, FOXii umožňuje pro ně vytvořit ceníky. Zároveň můžete dát technikovi náhradní díly a přes FOXii kontrolovat, kolik jich technik spotřeboval.
 

Cenik a sklad ve FOXii
INTEGROVANÉ

SMS

FOXii je napojeno na SMS bránu. Zákazníky můžete kontaktovat hromadně přes SMS. Zároveň umíte upozornit zákazníka, že dnes přijde technik, nebo upozornit technika, že má novou objednávku.
 

SMS a FOXii
AUTOMATIZOVANÉ

HODNOCENÍ TECHNIKA

Poznejte kvalitu poskytovaných služeb a přístup Vašich techniků očima zákazníků.

Pokud zákazník ohodnotí Vaše služby pozitivně, můžete nastavit, aby automaticky obdržel i odkaz na hodnocení na Googlu nebo Facebooku. Pomůže Vám to budovat silnější reputaci na nejdůležitějších veřejných kanálech.

PROPOJENÍ S VAŠÍM WEBEM

KLIENTSKÁ ZÓNA

Vaši klienti se jednoduše přihlásí do svého účtu přímo na vašem webu pomocí e-mailu. Získají tak přehled o všech svých zakázkách – aktuálních i dokončených, včetně detailů a termínů.

VEŠKERÉ POTŘEBNÉ

PŘEHLEDY A STATISTIKY

Získejte jasný přehled o výkonnosti vašeho servisu díky přehledným grafům a tabulkám. Sledujte vyfakturované částky a tržby, počet zakázek, odpracované hodiny i výkonnost týmu. Všechny objednávky, reporty, výstupní protokoly a další dokumenty si jednoduše stáhnete přímo ze systému.

VÍCE OBJEDNÁVEK, JEDEN PROTOKOL

HROMADNÉ OBJEDNÁVKY

Při servisu více zařízení u jednoho zákazníka nemusíte řešit desítky samostatných protokolů. Pro každé zařízení můžete zadat vlastní údaje, úkoly a specifika, ale vše se spojí do jednoho přehledného výstupního protokolu s jediným podpisem zákazníka. Ideální řešení pro efektivní a přehledný záznam složitějších servisních zásahů.

TICKETOVÝ SYSTÉM

SYSTÉM PRO EVIDENCI ÚKOLŮ

Zaznamenávejte si úkoly, které přímo nesouvisí s konkrétní zakázkou – interní úkoly, nápady nebo úkoly pro tým. Systém umožňuje uchovávat podklady, sledovat průběh a mít přehled o všem, co je potřeba vyřešit mimo zakázky nebo souběžně s nimi.

SPRÁVA BEZVÝJAZDOVÝCH ZAKÁZEK

ZAKÁZKY VE FIRMĚ

Získejte pořádek v zakázkách, které realizujete přímo ve firmě – bez nutnosti výjezdu k zákazníkovi. Tato funkce vám umožní efektivně plánovat, spravovat a evidovat servisy a montáže prováděné ve vašich prostorách. Přehlednost a kontrola i nad pracemi, které probíhají u vás.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.