- 07.02. 2024 12:02
Plánujte technikům výjezdy ještě efektivněji
Plánujete technikovi výjezd k zákazníkovi? Ověřte si, zda se v okolí nachází i jiný zákazník, u kterého potřebujete provádět montáž, servisní zásah nebo pravidelnou prohlídku.
ČÍST VÍCEPlánujete technikovi výjezd k zákazníkovi? Ověřte si, zda se v okolí nachází i jiný zákazník, u kterého potřebujete provádět montáž, servisní zásah nebo pravidelnou prohlídku.
ČÍST VÍCEPokračující objednávku vytvoříte tak, že naplánovanou objednávku (mateřskou objednávku) nedokončíte. Namísto tlačítka DOKONČIT OBJEDNÁVKU, stisknete tlačítko PODAT JAKO POKRAČUJÍCÍ.
ČÍST VÍCEDo FOXii jsme přidali novinku. Přímo v objednávce můžete zákazníkovi vystavit příjmový pokladní doklad. Jak na to?
ČÍST VÍCEPotřebujete v objednávce upravit cenu náhradního dílu, dodané služby nebo jiné položky ceníku? Ve foxii najdete 3 možnosti, které vám to umožní.
ČÍST VÍCETicketovací systém je seznam úkolů, které si vedete pod konkrétním zákazníkem. Představte si jej jako barevné lístečky na nástěnce, počítači nebo lednici.
ČÍST VÍCEChcete mít rozpis servisních výjezdů například na nástěnce? Ve FOXii si můžete rozpis stáhnout a vytisknout.
ČÍST VÍCESeznam pravidelných servisů je „zásobník práce“, který můžete využít, když nemáte vytížené techniky.
ČÍST VÍCEDo systému FOXii si umíte hromadně importovat zařízení, zákazníky, celé objednávky nebo ceníky.
ČÍST VÍCETento článek je o cyklických objednávkách. Opakující se servisy lze ve FOXii provádět dvěma způsoby. Jedním z nich jsou cyklické objednávky.
ČÍST VÍCE