- 12.07. 2023 08:07
- Provádění objednávek Doplňkové funkcionality
Elektronický příjmový pokladní doklad
Do FOXii jsme přidali novinku. Přímo v objednávce můžete zákazníkovi vystavit příjmový pokladní doklad.
Novou funkci vytváření příjmových pokladních dokladů si můžete zapnout v sekci Nastavení > Všeobecné > Funkcionalita > Umožnit generování příjmového pokladního dokladu.
Příjmový pokladní doklad vystavíte přímo v objednávce v sekci Položky ceníku/skladu. V této sekci naleznete modrý button PŘÍJMOVÝ POKLADNIČNÍ DOKLAD.
Po jeho stisknutí se vytvoří dokument, ve kterém FOXii vypočítá částku všech položek ceníku, které jste k objednávce přiřadili. Tuto částku umíte dodatečně přepsat. V případě, že jste objednávce nepřiřadili žádnou položku ceníku, systém vystaví doklad o hodnotě 0€, kterou můžete následně upravit.
V příjmovém pokladním dokladu naleznete kromě částky i další pole, například jeho číslo, den vystavení, název klienta, od kterého je částka přijata, IČO, DIČ, účel platby, jméno technika, který hotovost převzal, a jméno zaměstnance, který dokument schválil. Tato pole lze v systému manuálně přepsat.
Elektronický příjmový pokladní doklad systém odešle zákazníkovi spolu s výstupním protokolem.
Více typů servisních protokolů
Každý druh objednávky může mít svůj vlastní protokol. Pokud servisujete různé druhy zařízení, každé může mít svůj servisní protokol.