• 09.01. 2025 10:01

Nová funkce: servisy a opravy na firmě

Ve FOXii jsme vyvinuli rozšíření, které umožní efektivněji a přehledněji řešit servisy, které provádíte v prostorách Vaší firmy. V případě, že nevycestujete na výjezdový servis nebo montáž ale provádíte je na firmě, využijte tyto nové funkce:

 

Stavy objednávek

Tato funkce umožní vytvořit a změnit stavy objednávek (statusy).

Vzorová ukázka funkce servisy a opravy na firmě v systému FOXii

⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšíření > Vlastní stavy objednávek

⚙️Stavy objednávek si můžete vytvořit v sekci Nastavení > Vlastní stavy objednávek (.../order-custom-statuses)

 

Vlastní stavy objednávek můžete vytvořit a přidávat k naplánované objednávce, ale také objednávce typu doplánovat.

Každému stavu můžete přiřadit různou barvu.

Každému stavu umíte navázat předdefinovaný email a SMS. Email a SMS se po změně stavu odešle zákazníkovi.

Jeden stav můžete zvolit jako výchozí. Takový stav se bude objednávce přiřazovat automaticky po vytvoření jako první. V případě, že má předdefinovaný stav vyplněný email nebo SMS, budou automaticky odeslány po vytvoření objednávky.

Vzorová ukázka tabulky vlastních stavů objednávek v systému FOXiiNávod jak nastavit notifikace mailem, SMS pro zákanzíky v software FOXii

V tabulce objednávek (Naplánováno i Doplánovat) Vám přibude jeden sloupec s názvem Vlastní stav, kde uvidíte stavy objednávek. V případě, že jej nevidíte, je možné si jej zapnout přes tlačítko UPRAVIT TABULKU. V těchto tabulkách můžete ve sloupci Vlastní stav také filtrovat.

 

Přijímací protokol

Pro objednávky, které provádíte v prostorách firmy, můžete vytvořit přijímací protokol. Po vytvoření objednávky naleznete v sekci Detaily objednávky tlačítko Přijímací protokol. Tento protokol Vám může zákazník podepsat. Podle nastavení se podepsaný protokol automaticky odešle nebo neodešle zákazníkovi.

Návod jak vytvořit protokol pro servis ve vlastních prostorách firmy v softwaru FOXii

⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšířené > Povolit generování přijímacího protokolu

Následně je třeba vytvořit si šablonu přijímacího protokolu. Pro každý typ objednávky můžete vytvořit vlastní přijímací protokol. Přijímací protokol vytvoříte podobně jako výstupní protokol v sekci Nastavení > Typy objednávek > Konkrétní typ > záložka Výstupní protokol > část Přijímací protokol (dolů)

Návod na úpravu stahovacích protokolů v softwaru FOXii

⚙️Chcete protokol po podpisu automaticky odeslat zákazníkovi? Funkci automatického odesílání zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Notifikace > Přijímací protokol

Návod pro automatické odesílání protokolu zákazníkovi v systému FOXii.

icon

Servisní historie

Foxii vytváří servisní historii každého zařízení.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.