- 09.01. 2025 10:01
Nová funkce: servisy a opravy na firmě
Ve FOXii jsme vyvinuli rozšíření, které umožní efektivněji a přehledněji řešit servisy, které provádíte v prostorách Vaší firmy. V případě, že nevycestujete na výjezdový servis nebo montáž ale provádíte je na firmě, využijte tyto nové funkce:
Stavy objednávek
Tato funkce umožní vytvořit a změnit stavy objednávek (statusy).
⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšíření > Vlastní stavy objednávek
⚙️Stavy objednávek si můžete vytvořit v sekci Nastavení > Vlastní stavy objednávek (.../order-custom-statuses)
Vlastní stavy objednávek můžete vytvořit a přidávat k naplánované objednávce, ale také objednávce typu doplánovat.
Každému stavu můžete přiřadit různou barvu.
Každému stavu umíte navázat předdefinovaný email a SMS. Email a SMS se po změně stavu odešle zákazníkovi.
Jeden stav můžete zvolit jako výchozí. Takový stav se bude objednávce přiřazovat automaticky po vytvoření jako první. V případě, že má předdefinovaný stav vyplněný email nebo SMS, budou automaticky odeslány po vytvoření objednávky.
V tabulce objednávek (Naplánováno i Doplánovat) Vám přibude jeden sloupec s názvem Vlastní stav, kde uvidíte stavy objednávek. V případě, že jej nevidíte, je možné si jej zapnout přes tlačítko UPRAVIT TABULKU. V těchto tabulkách můžete ve sloupci Vlastní stav také filtrovat.
Přijímací protokol
Pro objednávky, které provádíte v prostorách firmy, můžete vytvořit přijímací protokol. Po vytvoření objednávky naleznete v sekci Detaily objednávky tlačítko Přijímací protokol. Tento protokol Vám může zákazník podepsat. Podle nastavení se podepsaný protokol automaticky odešle nebo neodešle zákazníkovi.
⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšířené > Povolit generování přijímacího protokolu
Následně je třeba vytvořit si šablonu přijímacího protokolu. Pro každý typ objednávky můžete vytvořit vlastní přijímací protokol. Přijímací protokol vytvoříte podobně jako výstupní protokol v sekci Nastavení > Typy objednávek > Konkrétní typ > záložka Výstupní protokol > část Přijímací protokol (dolů)
⚙️Chcete protokol po podpisu automaticky odeslat zákazníkovi? Funkci automatického odesílání zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Notifikace > Přijímací protokol
Servisní historie
Foxii vytváří servisní historii každého zařízení.