• 09.01. 2025 10:01

Nová funkce: servisy a opravy na firmě

Ve FOXii jsme vyvinuli rozšíření, které umožní efektivněji a přehledněji řešit servisy, které provádíte v prostorách Vaší firmy. V případě, že nevycestujete na výjezdový servis nebo montáž ale provádíte je na firmě, využijte tyto nové funkce:

 

Stavy objednávek

Tato funkce umožní vytvořit a změnit stavy objednávek (statusy).

⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšíření > Vlastní stavy objednávek

⚙️Stavy objednávek si můžete vytvořit v sekci Nastavení > Vlastní stavy objednávek (.../order-custom-statuses)

 

Vlastní stavy objednávek můžete vytvořit a přidávat k naplánované objednávce, ale také objednávce typu doplánovat.

Každému stavu můžete přiřadit různou barvu.

Každému stavu umíte navázat předdefinovaný email a SMS. Email a SMS se po změně stavu odešle zákazníkovi.

Jeden stav můžete zvolit jako výchozí. Takový stav se bude objednávce přiřazovat automaticky po vytvoření jako první. V případě, že má předdefinovaný stav vyplněný email nebo SMS, budou automaticky odeslány po vytvoření objednávky.

V tabulce objednávek (Naplánováno i Doplánovat) Vám přibude jeden sloupec s názvem Vlastní stav, kde uvidíte stavy objednávek. V případě, že jej nevidíte, je možné si jej zapnout přes tlačítko UPRAVIT TABULKU. V těchto tabulkách můžete ve sloupci Vlastní stav také filtrovat.

 

Přijímací protokol

Pro objednávky, které provádíte v prostorách firmy, můžete vytvořit přijímací protokol. Po vytvoření objednávky naleznete v sekci Detaily objednávky tlačítko Přijímací protokol. Tento protokol Vám může zákazník podepsat. Podle nastavení se podepsaný protokol automaticky odešle nebo neodešle zákazníkovi.

⚙️Funkci zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Objednávky > Rozšířené > Povolit generování přijímacího protokolu

Následně je třeba vytvořit si šablonu přijímacího protokolu. Pro každý typ objednávky můžete vytvořit vlastní přijímací protokol. Přijímací protokol vytvoříte podobně jako výstupní protokol v sekci Nastavení > Typy objednávek > Konkrétní typ > záložka Výstupní protokol > část Přijímací protokol (dolů)

⚙️Chcete protokol po podpisu automaticky odeslat zákazníkovi? Funkci automatického odesílání zapnete následovně: Nastavení > Všeobecné > Notifikace > Přijímací protokol

icon

Servisní historie

Foxii vytváří servisní historii každého zařízení.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.