- 15.04. 2024 11:04
- Plánování objednávek Provádění objednávek Pravidelné objednávky
Hromadné objednávky
Ve FOXii přibyla nová funkce, kterou Vám umíme v případě zájmu zapnout. Tuto funkci jsme nazvali hromadné objednávky. Umožňuje sdružit více objednávek do jedné - hromadné. Díky tomu umíte vytvořit pro více zařízení, nejen samostatné výstupní protokoly, ale i jeden společný – hromadný. Váš zákazník tedy nemusí podepisovat každý výstup zvlášť, podepíše pouze jeden dokument, který všechny objednávky shrnuje.
Jak vytvořit hromadnou objednávku?
V případě, že máte funkci zapnutou a vytváříte objednávku s více zařízeními, Vám systém nabídne možnost Vytvořit hromadnou objednávku. Do jedné hromadné objednávky můžete vybrat neomezený počet zařízení. Všechna zařízení se ale musí nacházet na stejné adrese u jednoho zákazníka.
Vytvořená hromadná objednávka, která má pod sebou dvě zařízení, vypadá takto:
Každému zařízení můžete vyplnit samostatně seznam úkolů, použitý materiál nebo provedené služby, přidat fotografie, vyplnit postup, závěr nebo jiná pole, která máte pro daný typ servisu připravena. Jednotlivým zařízením můžete dokonce dodatečně změnit typ objednávky nebo zvolený ceník. Různé podobjednávky jednoho hromadného servisu tedy mohou mít rozdílný typ objednávky, rozdílné seznamy úkolů nebo položky ceníku. Každou podobjednávku hromadné objednávky uzavřete buď jako standardní objednávku podpisem, nebo vyberete možnost Dokončit objednávku bez podpisu a zákazník Vám podepíše pouze hromadný výstupní protokol – společný pro všechny podobjednávky (zařízení).
Když máte všechny podobjednávky, které tvoří součást hromadné objednávky dokončeny, můžete dokončit i hromadnou objednávku. Hromadnou objednávku ukončujete stejně jako standardní objednávky, vytvořením digitálního výstupního protokolu. Tento výstupní protokol ale na rozdíl od standardního zahrnuje všechny podobjednávky a tedy všechna zařízení hromadné objednávky. Tento výstupní protokol Vám víme stejně jako standardní protokoly upravit na míru.
Další způsob přidání hromadné objednávky
Hromadnou objednávku můžete přidat také ze seznamu zařízení nebo seznamu zařízení u zákazníka.
1. V tabulce, ve sloupci zaškrtávací políčko zaškrtněte ta zařízení, kterým chcete vytvořit hromadnou objednávku.
2. V záhlaví tabulky zvolte možnost Vytvořit hromadnou objednávku (na adresu), chcete-li vytvořit hromadnou objednávku pro zařízení na jedné adrese. V případě, že chcete vytvořit více hromadných objednávek, každou na jiné adrese, zvolte možnost Vytvořit hromadné objednávky (dle adres).
TIP: V případě, že máte v tabulce velké množství zařízení, zvolte možnost Počet výsledků na stranu: Všechny.
TIP2: Zařízení můžete zaškrtnout všechny najednou hromadně kliknutím na zaškrtávací políčko na vrchu tabulky
TIP3: Jednotlivé sloupce v tabulce můžete navzájem přesouvat. Zaškrtávací políčko si tak můžete umístit například na začátek tabulky a adresu zařízení napravo od zařízení. Učiníte tak přes Nastavení > Upravit tabulku.
Sloučení standardních objednávek do jedné hromadné
Máte již vytvořené objednávky a chcete je sloučit? Z již vytvořených objednávek umíte vytvořit hromadnou objednávku. Podmínkou je, aby byly všechny objednávky (zařízení), které chcete sloučit do jedné hromadné objednávky, na stejné adrese a tedy iu stejného zákazníka. Naši zákazníci této funkce využívají zejména při pravidelných objednávkách. Pokud se na adrese zákazníka nachází několik zařízení, jejichž pravidelný servis se blíží, nebo již měl být proveden, tyto pravidelné objednávky sloučí.