Cyklické objednávky vs. Pravidelné objednávky

Ve FOXii umíte vytvářet opakující se objednávky buď v sekci PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY nebo v sekci CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY.

PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY
Pravidelné servisy naleznete v sekci PRAVIDELNÉ v levém menu. Tyto servisy nejsou naplánovány a aby se dostaly k technikovi, potřebují z Vaší strany doplánovat. Sekce PRAVIDELNÉ tedy pouze upozorňuje na to, že tyto servisy by měly být provedeny, ale nejdou přímo do plánování technikem.

Mnoho firem pravidelné servisy ignoruje a řeší je pouze v situaci, že nemají vytížené techniky. Tehdy otevřou pravidelné servisy a kontaktují klienty, u kterých je třeba pravidelný servis. Klepnutím na pravidelný servis umíte servis doplánovat a tak jej dát do NAPLÁNOVANÝCH servisů technikovi. Zároveň můžete použít tlačítka vpravo, kterým odešlete klientům SMS zprávy, že je třeba pravidelný servis.

Pravidelné servisy fungují tím systémem, že počítají servis ze sekce NASTAVENÍ – TYPY ZAŘÍZENÍ, kde nastavujete servisní intervaly. Pokud tedy vytvoříte typ zařízení a toto zařízení má Váš klient, FOXii automaticky vytváří v sekci PRAVIDELNÉ záznamy.

To, jak můžete spravovat pravidelné objednávky naleznete v tomto odkazu.

CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY
V této sekci si můžete naprogramovat vlastní intervaly servisů. Pravidelné servisy budou ale dále pracovat. V sekci CYKLICKÉ si naprogramujete intervaly servisů na týdenní, měsíční, X-měsíční nebo roční bázi.

Hlavní rozdíl mezi cyklickými a pravidelnými servisy je ten, že cyklické servisy se dávají přímo do plánování technika. Pokud tedy naprogramujete cyklickou objednávku, nechce žádné schválení, ale jde přímo do plánování technika.

Čas, kolik dopředu se technikem budou cyklické objednávky generovat si nastavíte v NASTAVENÍ – OBECNÉ – OBJEDNÁVKY. Cyklické objednávky mají při programování příznak, který můžete zakliknout – UPOZORNIT K POTVRZENÍ. Pokud při vytváření cyklické objednávky tento příznak zakliknete, objednávka bude mít modrou barvu, která znamená, že objednávka nebyla potvrzena zákazníkem. Takovou objednávku můžete po potvrzení zákazníkem odznačit kliknutím na POTVRDĚNÁ a technik ji bude mít v plánování jako standardní objednávku. Vybarvení objednávky modře je pro případ, že máte dlouhé časy mezi jednotlivými cyklickými objednávkami u klienta, a objednávky musí klient potvrdit (klient si nebude pamatovat, že technik přijde znovu po půl roce a je třeba mu zavolat).

To, jak můžete spravovat cyklické objednávky naleznete v tomto odkazu.

 

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.