• 24.08. 2022 08:08

Cyklické objednávky

Opakující se servisy lze ve FOXii provádět dvěma způsoby. Rozlišujeme „Pravidelné objednávky“ a „Cyklické objednávky“. Tento článek je o cyklických objednávkách. Článek o pravidelných objednávkách naleznete zde. Základní rozdíly mezi pravidelnými a cyklickými objednávkami naleznete zde.

Cyklické objednávky můžete nastavit v NASTAVENÍ – CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY. Novou cyklickou objednávku vytvoříte stisknutím tlačítka PŘIDAT CYKLICKOU OBJEDNÁVKU. V horní části obrazovky nastavíte generování cyklické objednávky. Vyplňte název (např. Novák servis kotle), vyplňte pole odkdy do kdy generovat tento servis. Nastavte periodicitu. Můžete ji nastavit na jednotlivé dny v týdnu (např. každé úterý a pátek), nebo měsíčně, jednou za X měsíců, kvartálně, ročně. Cyklickou objednávku následně zapnete tlačítkem „Aktivní“.

Pokud chcete, aby byla objednávka v naplánovaných servisech zvýrazněna modrou barvou, zaklikněte i položku „Zvýraznit vytvořené objednávky“.

Ve spodní části vytvořte vzor objednávky, který se má pravidelně generovat. Po potvrzení se tento servis začne automaticky generovat v naplánovaných objednávkách.

Generování probíhá vždy v noci. Parametr kolik dní předem chcete objednávky generovat nastavíte následně v NASTAVENÍ – VŠEOBECNÉ – OBJEDNÁVKY - Cyklické objednávky generovat dní dopředu.

icon

Servisní interval

Každému typu zařízení můžete nastavit servisní interval v měsících. Nadcházející servisy se vám budou generovat v sekci pravidelné servisy.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.