• 22.04. 2022 09:04

Viacdňové montáže a servisy

Nová verzia FOXii umožňuje spravovať aj servisy, ktoré prebiehali viac dní. Pri servise/montáži dlhšej ako jeden deň je vo FOXii možné nastaviť servis ako viacdňový. 

V rozhraní, v ktorom technik vypĺňa dáta o servise, v záložke „Servisný protokol“ je možnosť pridať viaceré dni, časy od-do a poznámky k jednotlivým servisným dňom. 

Priradenie technika

Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť konkrétneho technika zo zoznamu technikov. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach. V objednávke tak môžete napríklad vyplniť, že 24. apríla boli u klienta technici Petr a Ján, obaja od 8:00 do 13:30 a 25. apríla bol u klienta už iba technik Ján, dorobiť posledné úpravy a to od 10:00 do 11:30. Systém Vám vypočíta presný čas, ktorý technici u zákazníka strávili. Všetky tieto údaje vieme zapracovať do výstupného protokolu.

Pridanie atribútu

Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť aj ich atribút, zaradenie do určitej kategórie. V objednávke tak môžete rozkategorizovať čas napríklad na cestovný a pracovný. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach.

Ak nepoužívate náš štandardný servisný protokol, ale máte ho vytvorený na mieru, je potrebné nás kontaktovať, aby sme Vám túto funkcionalitu zapracovali aj na Váš servisný protokol urobený na mieru.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.