- 22.04. 2022 09:04
Vícedenní montáže a servisy
Nová verze FOXii umožňuje spravovat i servisy, které probíhaly více dní. Při servisu/montáži delší než jeden den je ve FOXii možné nastavit servis jako vícedenní.
V rozhraní, ve kterém technik vyplňuje data o servisu, v záložce „Servisní protokol“ je možnost přidat více dní, časů od-do a poznámky k jednotlivým servisním dnům.
Přiřazení technika
Jednotlivým časovým úsekům můžete přiřadit konkrétního technika ze seznamu techniků. Tuto funkci lze zapnout v nastaveních. V objednávce tak můžete například vyplnit, že 24. dubna byli u klienta technici Petr a Jan, oba od 8:00 do 13:30 a 25. dubna byl u klienta už jen technik Jan, dodělat poslední úpravy a to od 10:00 do 11:30. Systém Vám vypočítá přesný čas, který technici u zákazníka strávili. Všechny tyto údaje umíme zapracovat do výstupního protokolu.
Přidání atributu
Jednotlivým časovým úsekům můžete přiřadit také jejich atribut, zařazení do určité kategorie. V objednávce tak můžete rozkategorizovat čas například na cestovní a pracovní. Tuto funkci lze zapnout v nastaveních.
Pokud nepoužíváte náš standardní servisní protokol, ale máte jej vytvořen na míru, je třeba nás kontaktovat, abychom Vám tuto funkcionalitu zapracovali i na Váš servisní protokol provedený na míru.