• 22.04. 2022 09:04

Vícedenní montáže a servisy

Nová verze FOXii umožňuje spravovat i servisy, které probíhaly více dní. Při servisu/montáži delší než jeden den je ve FOXii možné nastavit servis jako vícedenní.

V rozhraní, ve kterém technik vyplňuje data o servisu, v záložce „Servisní protokol“ je možnost přidat více dní, časů od-do a poznámky k jednotlivým servisním dnům.

Přiřazení technika

Jednotlivým časovým úsekům můžete přiřadit konkrétního technika ze seznamu techniků. Tuto funkci lze zapnout v nastaveních. V objednávce tak můžete například vyplnit, že 24. dubna byli u klienta technici Petr a Jan, oba od 8:00 do 13:30 a 25. dubna byl u klienta už jen technik Jan, dodělat poslední úpravy a to od 10:00 do 11:30. Systém Vám vypočítá přesný čas, který technici u zákazníka strávili. Všechny tyto údaje umíme zapracovat do výstupního protokolu.

Přidání atributu

Jednotlivým časovým úsekům můžete přiřadit také jejich atribut, zařazení do určité kategorie. V objednávce tak můžete rozkategorizovat čas například na cestovní a pracovní. Tuto funkci lze zapnout v nastaveních.

Pokud nepoužíváte náš standardní servisní protokol, ale máte jej vytvořen na míru, je třeba nás kontaktovat, abychom Vám tuto funkcionalitu zapracovali i na Váš servisní protokol provedený na míru.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.