• 24.08. 2022 07:08

Pravidelné objednávky

Opakující se servisy lze ve FOXii provádět dvěma způsoby. Rozlišujeme „Pravidelné objednávky“ a „Cyklické objednávky“. Tento článek je o pravidelných objednávkách. Článek o cyklických objednávkách naleznete na zde. Základní rozdíly mezi pravidelnými a cyklickými objednávkami naleznete zde.

Pravidelné objednávky se zobrazují v levém menu v sekci „Pravidelné“. Aby se zde začala objednávka zobrazovat, je třeba vytvořit pro zařízení servisní intervaly. Tyto se vytvářejí na úrovni typu zařízení v NASTAVENÍ – TYPY ZAŘÍZENÍ – Konkrétní typ zařízení.

Typ zařízení můžete následně přidelovat zákazníkům. Vytvoříte tedy například typ zařízení „Kotel Logamax U054“ a nastavíte mu servisní interval 12 měsíců. Následně můžete tento typ zařízení přiřadit konkrétnímu klientovi nebo i více klientům (stejný typ kotle může mít více zákazníků, liší se ale výrobním číslem a datem instalace). Učiníte tak v ZÁKAZNÍCI – PŘEHLED – Výběr konkrétního zákazníka – PŘIDAT ZAŘÍZENÍ. Jedno z polí, která zde musíte zadat je „Datum instalace“. Od tohoto data se začne počítat servisní interval.

Zařízení se začne zobrazovat v sekci „Pravidelné“ o 10 měsíců a začátek řádku bude vybarven zeleně. Znamená to, že do pravidelného servisu zbývá 30-60 dní. Pokud do servisu zbývá 0-30 dní, vybarví se oranžově. Pokud je zařízení již po termínu pravidelného servisu, vybarví se červeně.

Typu zařízení můžete přidávat servisní interval pouze v měsících. Pokud potřebujete kratší intervaly, například týden, musíte použít „Cyklické objednávky“.

To, že je zařízení vybarveno v seznamu „Pravidelné“, ale neznamená, že servis je již naplánován a technik vidí, že má na tento servis jít. Mnoho firem tuto funkcionalitu používá jako zásobník práce na dobu, kdy nemají vytížené techniky. Tyto servisy je tedy třeba doplánovat. Klepnutím na konkrétní servis se otevře obrazovka ve které se plánují servisy a zde musíte servis doplánovat. Po potvrzení tento servis zmizí z „Pravidelné“ a dá se do sekce „Naplánované“, kde jej již vidí technik a může servis provést.

Po provedení servisu se počítadlo zresetuje a servis se začne znovu zobrazovat v „Pravidelné“ po uplynutí dalšího servisního intervalu (v našem případě znovu 12 měsíců).

Červené tlačítko v pravé části obrazovky v sekci „Pravidelné“ vám umožňují pravidelný servis u konkrétního zákazníka posunout nebo zcela zrušit.

Šedá tlačítka umožňují poslat zákazníkovi SMS nebo email o tom, že se blíží pravidelný servis. Abyste neposílali SMS a maily jen proto, že jste se proklikli, tato tlačítka si musíte napřed aktivovat tlačítkem „Odemknout SMS“ vpravo nahoře. Text SMS, nebo emailu lze nastavit v NASTAVENÍ – OBECNÉ – SMS nebo EMAIL.

Novinka

Ve FOXii přibyla novinka, která rozšiřuje možnosti Pravidelných servisů.

Doposud bylo možné nastavit pravidelný interval připomínání pouze na úrovni typu zařízení. Nově již můžete nastavit pravidelný interval i pro jednotlivé zařízení u Vašich zákazníků.

Ve FOXii používáme typ zařízení. Abychom vysvětlili, jaký je rozdíl mezi typem zařízení a konkrétním zařízením přiřazeným zákazníkovi, používáme tento příklad:

 

Příklad:

Kategorie = Klimatizace

Výrobce = Samsung

Typ zařízení = Wind-Free Comfort (3,5 kW) AR12

Zařízení = Klimatizace Wind-Free Comfort (3,5 kW) AR12 přiřazena zákazníkovi Josefovi Novákovi. Tato klimatizace má výrobní číslo 82746GH994jk a je instalována 17.6.2019.

 

Typu zařízení Wind-Free Comfort (3,5 kW) AR12 umíte nastavit pravidelný interval 12 měsíců. Tento pravidelný interval se projeví u všech zákazníků, kteří mají přiděleno toto zařízení. Jozef Novák Vás ale požádá, abyste prováděli kontrolu ne jednou ročně ale jednou za dva roky. Nově si můžete otevřít zařízení Klimatizace Wind-Free Comfort (3,5 kW) AR12 s výrobním číslem 82746GH994jk u pana Jozefa Nováka a pravidelný interval změnit z 12 na 24 měsíců. Změna se projeví pouze u tohoto zákazníka.

icon

Technik si umí brát nepřiřazenou objednávku

Foxii lze nastavit tak, že si technik umí sám vzít nepřiřazenou objednávku nebo objednávku, kterou má po cestě.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.